پیکر سردار شهید الله دادی در سیرجان تشییع شد


پیکر سردار شهید الله دادی در سیرجان تشییع شد

خبرگزاری تسنیم: پیکر سردار شهید محمد علی الله دادی دقایقی پیش با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی از مقابل حسنیه ثارالله سیرجان و با قرائت پیام سید حسن نصر الله تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد علی الله دادی با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا رزم حسنی استاندار کرمان و مسئولان استان برگزار شد.

مردم شهید پرور سیرجان و خانواده معظم شهدا و جانبازان به همراه فرماندهان سپاه استان،  پیکر این شهید والا مقام را از حسنیه ثارالله تا مسجد جامع این شهر تشییع کردند.

همچنین پیام سید حسن نصرالله دبیر کل  حزب الله لبنان در این مراسم قرائت شد و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید ،برای خاکسپاری به زادگاهش پاریز منتقل شد.

به گزارش تسنیم ، پیکر شهید الله دادی شب گذشته در جمع خیل مشتاقان به فرهنگ شهادت و ایثارگری و با حضور فرماندهان سپاه در فرودگاه کرمان تشییع شد.

همچنین مراسم یادبود این شهید  روز جمعه در پاریز، شنبه چهارم بهمن ماه در شهر سیرجان و یکشنبه پنجم بهمن ماه ساعت 9 صبح در مسجد جامع شهر کرمان برگزار می شود.

سردار "محمدعلی الله دادی" در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon