بخش دیالیز بیمارستان دشتی امسال راه‌اندازی می‌شود


بخش دیالیز بیمارستان دشتی امسال راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: تا پایان امسال بخش دیالیزی بیمارستان دشتی به بهره‌برداری می‌رسد که با راه اندازی آن مشکل بیماران کلیوی دشتی و مناطق اطراف برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، اصغر بحرانی ظهر امروز در نشست با مسئولان امور درمانی دشتی با بیان اینکه خدمات درمانی به مردم افزایش یافته است اظهار داشت: اکنون با تجهیز مراکز درمانی رغبت مردم برای درمان در شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک تجهیزات گسترده‌ای در بیمارستان خورموج نصب می‌شود گفت: از محل اعتبارت ملی وتملک دارایی شهرستانی بزودی تجهیزات مورد نیاز بیمارستان دشتی نصب می‌شود تا جوابگوی نیازهای درمانی مردم باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان دشتی امسال راه اندازی می‌شود تصریح کرد: تا پایان امسال این بخش به بهره‌برداری می‌رسد که با راه اندازی آن مشکل بیماران کلیوی دشتی و مناطق اطراف برطرف می‌شود.

بحرانی  به اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان دشتی پرداخت و گفت: از آغازاجرای این طرح پنج هزار و 415 بیمار در بیمارستان زینبیه دشتی بستری شده‌اند و از مزایای طرح یاد شده بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه هزینه درمانی بیماران یاد شده 30 میلیارد ریال است گفت: بیماران بستری شده در بیمارستان دشتی 1.3 میلیاردریال هزینه درمان پرداخت کرده‌اند و مابقی از محل یارانه‌ها تامین شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی با اشاره به افزایش بیماران به مراکز درمانی و پزشکان متخصص شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح تحول نظام سلامت به سبب کاهش هزینه‌های درمانی مراجعه مردم به مراکز درمانی افزایش یافته بگونه‌ای که در دشتی در مدت 9 ماه اجرای این طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد مراجعان به مراکز درمانی رشد سه برابری نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon