از فعالیت کمپین جهانی عشاق محمد(ص) تا تدارک میزبانی از جام تختی

از فعالیت کمپین جهانی عشاق محمد(ص) تا تدارک میزبانی از جام تختی

خبرگزاری تسنیم: در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس ختمی مرتبت(ص) ائمه جمعه، تشکل‌های اجتماعی و سیاسی و ورزشکاران کرمانشاهی با محکوم کردن این اقدام به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) پیوستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علما تشیع و اهل سنت استان کرمانشاه با محکوم کردن آخرین حربه جهان استکبار برای ایجاد تفرقه در میان مسلمانان در گفت‌وگوهایی به تبیین دلایل دشمنی سردمداران غرب با گسترش اسلام در جهان پرداختند.

همچنین در هفته‌ای که گذشت فدراسیون کشتی با صدور اطلاعیه‌ای میزبانی قطعی کرمانشاه را برای جام تختی اعلام کرد تا روزشمار برگزاری با شکوه این رقابت‌ها در استان پهلوان پرور کرمانشاه برای روزهای 23 و 24 بهمن ماه به حرکت درآید.

در ادامه اطلاع‌رسانی خبرگزاری تسنیم پیرامون مهمترین رویدادهای استان کرمانشاه در هفته منتهی به سوم بهمن ماه 1393 را مرور می‌کنیم:

راهگشایی 50 کیلومتر راه عشایری در مناطق قشلاقی گیلان‌غرب

مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: بیش از 50 کیلومتر راه عشایری در مناطق قشلاقی شهرستان گیلان‌غرب راهگشایی شد.

ضرورت افزایش کیفیت کالاهای ایرانی برای صادرات به کشور عراق

مدیر اجلاس اقتصادی اقلیم کردستان عراق گفت: اگر تولیدکنندگان ایرانی سطح کیفی کالاهای خود را ارتقاء ندهند عرصه را به دیگر کشورها در اقلیم کردستان عراق واگذار می‌کنند.

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام تختی، بهمن ماه در کرمانشاه

فدراسیون کشتی در سومین اطلاعیه خود در مورد جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی، میزبانی این رقابت‌های فاخر را به مردم کرمانشاه تقدیم کرد.

سیره ائمه اطهار(ع) سرشار از رفتارهای دعوت کننده به وحدت است

امام جمعه کنگاور گفت: سیره ائمه اطهار(ع) سرشار از رفتارهای دعوت کننده به وحدت است.

اهانت به پیامبر اکرم(ص) قطعه دیگری از پازل اسلام ستیزی است

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) ریشه در اهداف استعماری دشمنان اسلام دارد و قطعه دیگری از پازل اسلام ستیزی است.

ورزشکاران کرمانشاهی به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) پیوستند

در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس ختمی مرتبت(ص) جامعه ورزش کرمانشاه این اقدام زشت را محکوم و به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) پیوستند.

اهانت غرب به پیامبر اسلام(ص) از سوی همه مسلمانان جهان محکوم است

امام جمعه روانسر گفت: همه مسلمانان به حقیقت توحید و یکتاپرستی و رسالت پیامبر اسلام(ص) ایمان و اعتقاد دارند بنابراین برای اهانت به ساحت مقدس ایشان داغدار هستند و آن را محکوم می‌کنند.

نتیجه بازی‌های سیاسی استکبار به خود آن‌ها باز می‌گردد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: نتیجه بازی‌های سیاسی استکبار همچون راه‌اندازی داعش و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) متوجه خود آن‌ها می‌شود.

سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه برنامه‌های تفرقه‌انگیز منطقه را اجرا می‌کنند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه وظیفه بررسی، تحقیق و چینش برنامه‌های تفرقه‌انگیز را در جهان اسلام بر عهده دارند.

زیر کشت گیاهان دارویی رفتن 1000 هکتار از اراضی کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: 1000 هکتار از اراضی استان کرمانشاه در پی اجرای طرح کشت گیاهان دارویی به این کشت اختصاص می‌یابد.

برگزاری 12 هزار برنامه ویژه دهه فجر در استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های دهه فجر استان کرمانشاه با 12 هزار برنامه نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

خالی ماندن 50درصد از ظرفیت سدهای مخزنی استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 48درصد از ظرفیت 6 سد مخزنی استان کرمانشاه خالی از آب است.

تدوین 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کرمانشاه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: 35 نویسنده کرمانشاهی در حال تدوین 50 عنوان کتاب از دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه هستند.

ساخت کارخانه قند 5 هزار تنی در شهرستان اسلام‌آباد غرب

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه قند 5هزار تنی شهرستان اسلام‌آباد غرب با سرمایه‌گذاری وزارت دفاع در بخش حمیل ساخته می‌شود.

پرداخت 15 میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی به عشایر کرمانشاه

مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به عشایر استان کرمانشاه پرداخت شد.

لزوم ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه اورامانات کرمانشاه

نماینده مردم شهرستان پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه اورامانات امری ضروری است و بسیاری از مشکلات مردم این منطقه را برطرف می‌کند.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon