کشتی مسافری بوشهر - خارگ راه‌اندازی می‌شود


کشتی مسافری بوشهر - خارگ راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بوشهر گفت: کشتی مسافری بوشهر - خارگ به سبب مشکلات آب خورآن قدری با تاخیر راه‌اندازی می‌شود که با برنامه‌های انجام شده این مشکل به زودی رفع و کشتی راه‌اندازی می‌شود.

حسن ابراهیمی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه یکی از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ تردد آسان از خارگ به بوشهر و گناوه است اظهار داشت: برای تحقق این درخواست به حق مردم، با دعوت از بخش خصوصی اقداماتی برای خرید کشتی مسافری تردد در مسیر بوشهر خارگ انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار کشتی یاد شده را با اعتبار80 میلیارد ریال خریداری کرد گفت: با توجه به اینکه اسکله‌های پهلوگیری شناور در مرکز استان جوابگوی این شناور مسافری نیستند تاکنون کشتی یاد شده فعالیت خود را آغاز نکرده است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه کشتی یاد شده مطابق با اسکله‌های بوشهر استاندارد سازی می‌شود گفت: با استاندارد سازی این کشتی به‌زودی فعالیت آن آغاز  که یکی از مطالبات به حق مردم خارگ محقق می‌شود.

ابراهیمی قدرت موتور کشتی یاد شده را 35 اسب بخار دانست و گفت: این کشتی قادر است مسیر دریایی بوشهر تا خارگ را در مدت 45 دقیقه طی کند.

وی با اشاره به اینکه این شناور 350 نفره است گفت: کشتی مسافری بوشهر- خارگ چهار موتوره است  که می‌تواند  چهار بار در شبانه‌روز  در جابجایی مسافران به خارگ و بوشهر رفت وآمد داشته باشد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی کشتی مسافری در مسیر بوشهر به خارگ هزینه تردد برای اهالی جزیره خارگ با تخفیف انجام  که مابه‌التفاوت هزینه آن از محل‌های در نظر گرفته شده تامین می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon