تیم پایاسازه پیروز شهرآورد تبریز شد

تیم پایاسازه پیروز شهرآورد تبریز شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان با نتیجه پنج بر چهار برابر دبیری تبریز پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شامگاه امروز در دومین روز رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال دو تیم همشهری پایاسازه و دبیری از ساعت 16 در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرحاشیه با پیروزی پایاسازه به پایان رسید.

با توجه به اهمیت 3 امتیازی این بازی برای پایاسازه، بازیکنان این تیم از‌‌ همان دقایق اولیه هجومی کار کردند اما در مقابل حریف همشهری خیلی خوب ظاهر شد و گل نخست مسابقه توسط فرهاد فخیم برای دبیری به ثمر رسید.

در ادامه علیرضا عسگری بازی را به تساوی کشاند اما بازهم فرهاد فخیم با دومین گل خود، دبیری را جلو انداخت. بازیکنان پایاسازه فشار خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند و 3 گل پیاپی را افشین سپه، علیرضا عسگری و احمد صفری وارد دروازه دبیری کردند اما بازهم این فرهاد فخیم، بازیکن باتجربه دبیری بود که با زدن گل سومش هت تریک خود را کامل کرد.

فرید نمازی هم با گلی که زد نتیجه را به تساوی کشاند اما علیرضا عسگری بار دیگر به کمک شاگردان زارعی آمد و با سومین گل خود، حکم پیروزی پایاسازه را امضا کرد.

افشین دبیری در صحنه‌هایی به داور اعتراض کرد که در ‌‌نهایت منجر به اخراج وی از کنار زمین شد.

تیم دبیری تبریز که مدافع عنوان قهرمانی لیگ امسال به شمار می‌رفت با این باخت عملا از جمع مدعیان خارج شد. شاگردان اصغری مقدم هم اکنون با 27 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده‌اند و نسبت به صدرنشین جدول 13 امتیاز اختلاف دارند.

پایاسازه آذربایجان هم که امسال موفق به کسب نتایج قابل قبولی نشده بود، با پیروزی در دو بازی اخیر برای فاصله گرفتن از قعر جدول امیدوار‌تر شد.

هرچند رقابت شدیدی بین تیم‌های پایین جدول وجود دارد و این موضوع کار را برای شاگردان زارعی سخت‌تر می‌کند. پایاسازه با 16 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon