پیوست نگاری فرهنگی اولویت‌ دانشگاه پیام نور در اجرای پروژه‌ها است


پیوست نگاری فرهنگی اولویت‌ دانشگاه پیام نور در اجرای پروژه‌ها است

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور گفت: برای بهره‌مندی طرح‌ها از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی برای تحقق جامعه دینی طرح و پروژه‌ها در ابعاد گوناگون پیوست نگاری فرهنگی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علیرضا اژدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه پیوست‌نگاری فرهنگی در دستور کار فعالیت‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور است اظهار داشت: پیوست نگاری فرهنگی تلاشی برای بهره‌مندی طرح‌ها از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی برای تحقق جامعه دینی است.

وی, با بیان اینکه واحد بسیج اساتید زیر نظر سپاه فعالیت می‌کنند تصریح کرد: برای تحقق شعار امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، برنامه‌های متنوعی طراحی و اجرا شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه پیوست نگار فرهنگی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است بیان کرد: برای عملی کردن این مهم دانشگاه پیام نور استادان دانشگاه را با اهمیت پیوست نگاری فرهنگی در پروژه‌ها آشنا می‌کند.

اژدری پیوست نگاری فرهنگی را برنامه‌ای برای بهره‌مندی طرح‌ها از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی دانست و تصریح کرد: این مهم برای تحقق جامعه دینی در طراز جمهوری اسلامی، و متناسب با ماهیت انقلاب اسلامی اجرا شده که براساس آن فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی ، سیاسی رنگ فرهنگ اسلامی می‌گیرند.

وی، شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی ناشی از اجرای پروژه‌ها را از مهمترین دستاوردهای مهم پیوست نگاری فرهنگی دانست و افزود: برای بهره‌مندی از فرصت‌های فرهنگی و جلوگیری از تخریب فرهنگ و تثبیت باورها و اعتقادات پیوست نگاری فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور تمام اساتید دانشگاه پیام نور را  بسیجی دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و پرورش نیروهای متخصص تلاش در ایجاد این گفتمان و آماده کردن متخصصان پیوست نگاری فرهنگی از میان اساتید متعهد و متخصص است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon