نامه رهبر معظم انقلاب فطرت جوانان اروپا را بیدار می‌کند


نامه رهبر معظم انقلاب فطرت جوانان اروپا را بیدار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: غربی‌ها با پشتیبانی سازمان‌های تروریستی در صدد ترویج اسلام آمریکایی و بدلی هستند تا حقیقت اسلام را از جوانان امروزی بگیرند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره اهمیت ورود اسلام به کشورهای غربی اظهار داشت: وجود دین اسلام، پیامبر رحمت  و توهین رسانه غربی و پشتیبانی دولت‌مردان غربی و اروپایی نشانه تأثیرگذاری دین در اروپا و آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیداری اسلامی افزود: رشد دین‌مداری در اروپا و آمریکا بعد از انقلاب اسلامی شتاب گرفته است و در کنار آن نیز موج جدید اسلام‌ستیزی برای حفظ ساختار نظام سلطه و لیبرال دموکراتی درحالی‌که تمدن غربی رو به افول است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این فضا روح حقیقت‌طلبی را با نامه‌ای فطرت جوانان اروپایی و انقلابی را مخاطب خود را قرار داده‌اند و اهانت به پیامبر رحمت را محکوم کرده‌اند پیام اسلام را به اسلام روحی، اسلام عقلانیت، اسلام معنویت،  اسلام عدالت، اسلام مبارزه با ظلم، فقر، جهل،  فسا و تباهی برای جوانان معرفی کردند.

به گفته وی این اسلام می‌تواند صلح، عدالت، امنیت ،آبادانی، تعالی و خوشبختی را فراروی بشر معاصر قرار دهد و راه را برای تعالی آن‌ها هموار کند.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: غربی‌ها با مکر، فریب و حیله در تلاش هستند حقایق اسلام را وارونه جلوه دهند، درحالی‌که اگر امروز فردی بدون واسطه، با کنجکاوی و حقیقت‌طلبی مستقیم با آموزه‌های اسلام ناب محمدی آشنا شود، در حقیقت گم‌شده خود را برای سعادت و خوشبختی پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با اتکا به آیات قرآن، روایات پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) می‌توانند مسیر سعادت را پیدا کنند زیرا تجربه نشان داده است که در یک فضای صمیمی حقیقت اسلام  را برای مردم بیان کنند و مکر و فریب امپراتور رسانه‌ای غرب که افکار جوانان را در غل و زنجیر قرار داده‌اند برای مردم روشن کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رشد اسلام‌گرایی و توجه به دین پس از انقلاب آغازشده است و در حال حاضر نیز  ما با پدیده شهروند دینی در برابر شهروند سکولار در اروپا و آمریکا مواجه روبه‌رو هستیم و چهره خشن تروریستی  همان چهره غربی‌ها است.

آیت‌الله کعبی با اشاره به توطئه‌چینی غربی‌ها در برابر مسلمانان گفت: در مقابل غربی‌ها با مکر، فریب و حیله تلاش می‌کنند تا حقایق اسلام را وارونه جلوه دهند، درحالی‌که اگر امروز فردی بدون واسطه، با کنجکاوی و حقیقت‌طلبی مستقیم با آموزه‌های اسلام ناب محمدی آشنا شود، در حقیقت گم‌شده خود را برای سعادت و خوشبختی پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: غربی‌ها با پشتیبانی سازمان‌های تروریستی، ترویج اسلام آمریکایی و بدلی درصدد هستند تا حقیقت اسلام را از جوانان امروزی بگیرند و در این راستا مقام رهبر معظم با مخاطب قرار دادن جوانان، آن‌ها را برای آشنایی با مفاهیم دین دعوت می‌کند.

وی تأکید کرد: اگر بشر به‌طور مستقیم با حقایق اسلام آشنا شود، از دردها و بحران‌ها نجات پیدا می‌کند، نقشه‌ها و فریب‌های دشمنان نیز آشکارتر می‌شود و اسلام نیز در آمریکا رشد بیشتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon