کیانی: کی‌روش باید در ایران بماند

کیانی: کی‌روش باید در ایران بماند

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:‌ تغییرات پی در پی در تیم ملی خوب نیست و بهتر است که کارلوس کی‌روش به کارش در تیم ملی ایران ادامه دهد.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران گفت: کی‌روش مربی خوبی است که در جام جهانی هم عملکر خوبی داشت. او در این چند سال ساختار دفاعی فوتبال ایران را درست کرد ولی تیم بزرگی مثل ایران با این سابقه، نباید فقط دفاعی بازی کند. همانطور که او خط دفاعی را قوی کرد باید خط حمله تیم ملی را هم قدرتمند کند چون ایران همیشه تهاجمی بازی کرده است.

او ادامه داد: بحث دیگر این است که کی‌روش باید نگاه بیشتری به لیگ برتر داشته باشد. من معتقدم 5 بازیکن می توانستند به تیم ملی در آسیا کمک کنند ولی کی‌روش آنها را ندید و در حالی که حقشان بود در تیم ملی باشند، در نهایت دعوت نشدند. سرمربی تیم ملی و دستیارانش باید بیشتر لیگ را ببینند و این درست نیست که آنها فقط به بازی‌های استقلال و پرسپولیس اهمیت بدهند. سرمربی تیم ملی یک بار حاضر نشد به تبریز بیاید تا بازی ما را از نزدیک تماشا کند.

کیانی در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران تاکید کرد: تعویض مربی در رده باشگاهی و ملی خوب نیست و باید ثبات داشته باشیم.کی‌روش باید بماند ولی امیدوارم لیگ برتر را بیشتر در نظر بگیرد در ضمن او باید دستیاران قوی‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon