۴۳ واحد نانوایی متخلف در گچساران شناسایی شد

43 واحد نانوایی متخلف در گچساران شناسایی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: در یک ماه گذشته با ۴۳ نانوایی متخلف در این شهرستان برخورد و این تعداد نانوایی جریمه شدند.

رضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، با اشاره به نظارت بر نانوایی‌هایی گچساران، اظهار داشت: نظارت و بازدید از نانوایی‌ها برای جلوگیری از تخلفات، در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در یک ماه گذشته با بازدید و نظارت‌هایی که از نانوایی‌ها در گچساران انجام شد، با 43 نانوایی در این شهرستان برخورد و این تعداد نانوایی جریمه شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از این تعداد نانوایی که با آن‌ها برخورد انجام شد، 25 مورد به تعزیرات حکومتی برای اعمال جریمه معرفی شدند.

شریفی خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با 18 نانوایی به صورت مستقیم برخورد و جریمه کرد و کسر سهمیه آرد، قطع موقت سهمیه آرد این نانوایی‌ها از جمله جریمه‌هایی بود که این اداره برای نانوایی‌های متخلف اعمال کرد.

وی تصریح کرد: بازدید و نظارت بر نانوایی‌ها در شهرستان گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت همچنان ادامه دارد و این اداره با نانوایی‌های متخلف برخورد و آن‌ها را جریمه و درصورت افزایش تخلفات نانوایی‌ها پلمب می‌شود.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon