آخرین بازی تدارکاتی صبای قم برابر پاس همدان برگزار می‌شود


آخرین بازی تدارکاتی صبای قم برابر پاس همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه برنامه دیدار تیم فوتبال صبای قم برابر پدیده مشهد تغییر کرده است، گفت: آخرین بازی تدارکاتی صبای قم برابر پاس همدان برگزار می‌شود.

علی حیات‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم پس از برگزاری اردوی 10 روزه آماده سازی در جزیره کیش به قم بازگشته است و قرار است تمرینات صبا از روز یکشنبه در قم از سر گرفته شود.

وی افزود: بازیکنان صبا فردا در ورزشگاه هلال احمر قم تمرین می‌کنند و روز دوشنبه 6 بهمن نیز در همین ورزشگاه بازی دوستانه‌ای با تیم دسته اولی پاس همدان برگزار می‌کنند و این مسابقه احتمالا آخرین مسابقه تدارکاتی صبا پیش از آغاز مجدد لیگ بر‌تر است مگر اینکه کادر فنی نظر دیگری داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به اعلام برنامه جدید سازمان لیگ و از سرگیری مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال، برنامه بازی صبای قم برابر پدیده خراسان رضوی با تغییر مواجه شده است.

حیات‌پور بیان کرد: صبا از ساعت 15 و 30 دقیقه روز سه شنبه 14 بهمن در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دیدار تیم پدیده مشهد می‌رود و سپس روز یکشنبه 19 بهمن در مسجد سلیمان به دیدار نفت این شهر می‌رود.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت صبا در جدول رده بندی و آمادگی تیم در حال حاضر، امیدواری زیادی به پیروزی در 2 مسابقه آینده و بهبود وضعیت تیم در جدول داریم و امیدوارم بازیکنان جدید ما نیز تا بازی با پدیده و هماهنگی مورد نظر کادر فنی برسند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: برگزاری اردوی صبا در کیش و مسابقات تدارکاتی با سایپا و نساجی در قم و تهران و چند بازی تدارکاتی در کیش فرصت خوبی برای هماهنگی بازیکنان جدید بود و در حال حاضر وضعیت صبا برای بازی با پدیده مطلوب است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon