زمین نمایشگاه دائمی سنندج تملک می‌شود

زمین نمایشگاه دائمی سنندج تملک می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار کردستان با بیان این که اجاره محل فعلی نمایشگاه دائمی سنندج باید تمدید شود گفت: پس از انجام رایزنی‌های لازم زمین برای نمایشگاه دائمی سنندج تملک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج اظهار داشت: طرح های ارائه شده از سوی سرمایه‌گذاران باید از توجیه اقتصادی کافی برخوردار باشد.

وی با بیان این که اجاره محل فعلی نمایشگاه دائمی سنندج باید تمدید شود گفت: اگر تا 15 اسفند به این نتیجه برسیم که زمین متعلق به جهاد کشاورزی واقع در نمایشگاه دائمی امکان تملک دارد اقدام می‌کنیم در غیر این‌صورت از طریق منابع طبیعی زمین دیگری تملک می‌شود.

استاندار کردستان درباره صنوف آلاینده استان کردستان نیز تصریح کرد: در حوزه شهرک‌های صنوف آلاینده، زمین مستقیم به فرد واگذار نمی‌شود بلکه برای جلوگیری از رانت، زمین به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و اگر افراد خود دارای زمین باشند باید با اتحادیه‌ها به توافق برسند و بر اساس خواسته اتحادیه کار مورد نظر انجام شود.

وی همچنین درباره خدمات شهرک های صنوف آلاینده گفت: آوردن شبکه خدمات از جمله آب، برق و گاز تنها تا ورودی شهرک و مجموعه مورد نظر در دست ما است و پس از آن برای خرید و مراحل بعدی، کار بر عهده خود اتحادیه مورد نظر است.

مدیر عامل تعاونی شهرک واحدهای صنعتی هم در این جلسه درباره شهرک صنوف آلاینده دیواندره اظهار کرد: این شهرک در حال حاضر از 91 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و دارای 400 مغازه است.

خلیل فتاحی با بیان این که تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای شهرک صنوف آلاینده دیواندره هزینه شده است به برخی از مشکلات آن اشاره کرد و افزود: تسهیلات ناکافی، جاده دسترسی نامناسب و مشکل آبرسانی پروژه از جمله موانع موجود بر سر راه شهرک صنوف آلاینده در دیواندره است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon