مخزن آب بندر کیاشهر همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود


مخزن آب بندر کیاشهر همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۶ میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی این شهرستان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:همزمان با دهه فجر امسال مخزن آب بندر کیاشهر افتتاح می‌شود.

محمد‌حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستانه‌اشرفیه، با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی آستانه‌اشرفیه به اعتبار 36 میلیارد تومان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها به طور عمده در بخش آسفالت راه‌های روستایی و آب‌رسانی برخی از روستاها است.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر امسال مخزن آب بندر کیاشهر افتتاح می‌شود، افزود: افتتاح و راه اندازی استخر شنا آستانه‌اشرفیه در برنامه‌های این شهرستان است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گاز رسانی به روستاهای کشور به طور جد دنبال شد،گفت: چهار روستا همزمان با دهه فجر امسال  افتتاح گازدار می‌شوند.

قربانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور کلنگ زنی آب‌رسانی روستایی به صورت  BOT با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام می‌شود، افزود:کلنگ زنی ساختمان اورژانس دستک در برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر قرار دارد.

وی از افتتاح بانک خون آستانه اشرفیه  خبر داد و تصریح  کرد: افتتاح پمپاژ تمچال که حدود سه هزار هکتار مزارع را تحت پوشش قرار می‌دهد از دیگر برنامه‌های مهم این شهرستان در دهه فجر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon