اجرای طرح‌های کتابخوانی در شهر لاهیجان افزایش می‌یابد


اجرای طرح‌های کتابخوانی در شهر لاهیجان افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: شهردار لاهیجان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی و شهرداری‌ها دو محور اصلی در گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه هستند، گفت: اجرای طرح‌های مشترک در حوزه کتابخوانی توسط شهرداری لاهیجان و کتابخانه‌های عمومی گیلان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سعید آگشته بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های گیلان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی و شهرداری‌ها دو  محور اصلی در گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه هستند، اظهار داشت: همکاری این دو نهاد باید بیش از گذشته افزایش یابد.

وی با بیان اینکه فرهنگ به عنوان روح در کالبد جامعه است، افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان مرکز نشر علم از مهمترین اجزای جامعه فرهنگی است.

شهردار لاهیجان با اشاره به برنامه‌های شهرداری به منظور گسترش برنامه‌های ارتقاء فرهنگ مطالعه در این شهر، گفت: شهرداری لاهیجان در نظر دارد در دوره جدید شهرداری و کتابخانه‌های عمومی گیلان تلاش مضاعفی در اجرای طرح‌های مشترک در حوزه کتابخوانی به انجام برساند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به دستاوردهای همکاری شورای اسلامی و کتابخانه‌های عمومی، اظهار داشت: همکاری این دو نهاد به نفع شهروندان است.

ابراهیم مهربان تاکید کرد: این شورا در عملیاتی کردن طرح‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و آن را وظیفه خود می‌داند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon