مهرام در انتظار برنده نهایی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام

مهرام در انتظار برنده نهایی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال مهرام با پیروزی مقابل فولاد هفت الماس قزوین به فینال لیگ ملی رسیده و حالا منتظر برنده نهایی دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در حالی فردا به مصاف هم می‌روند که مهرام به عنوان یک پای فینال لیگ برتر در حال تمرین و تجدید قواست.

تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در جریان مرحله گروهی لیگ برتر، هر کدام یک پیروزی به نام خود ثبت کرده‌اند و نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ نیز در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد به سود این تیم تمام شد تا شاگردان مهران شاهین طبع 2 بر یک از حریف پیش بیفتند. حالا پتروشیمی در بازی چهارم به دنبال پیروزی است تا سرنوشت  پای دوم فینال را به بازی پنجم بکشاند. بازیکنان دانشگاه آزاد نیز می‌خواهند کار را در بندر امام یکسره کنند و برای فینال لیگ ملی و تقابل با مهرام بیشتر از این خسته نشوند. 

فدراسیون بسکتبال در سال جاری دو لیگ را برگزار می‌کند که یکی لیگ ملی با حضور بازیکنان داخلی است و دیگری لیگ حرفه‌ای که هر تیم می‌تواند بازیکنان خارجی مورد نظرش را جذب کند.

تیم بسکتبال مهرام با پیروی مقابل فولاد هفت الماس قزوین به فینال لیگ ملی رسیده و حالا منتظر برنده نهایی دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی است. جدال 2 ابرقدرت لیگ برتر، دوشنبه ساعت 16 در بندر امام برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon