سالن‌های ورزش جودو در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود

سالن‌های ورزش جودو در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه گفت: به منظور ارتقا ورزش جودو و جذب جوانان به این رشته ورزشی، سالن‌های جودو در سراسر استان کرمانشاه راه‌اندازی شود.

رامین پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر هیئت جودو در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل‌ذهاب و اسلام‌آبادغرب فعال است و این هیئت باید با برنامه‌ریزی منسجم در تمام شهرستان‌ها فعال شود.

سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه از اعزام تیم جودو بزرگسالان این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبرداد و افزود: تیم جودو پیشکسوتان کرمانشاه نیز به زودی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عازم تهران می‌شود.

پهلوانی ایجاد تحول مثبت در هیئت‌های ورزشی را وابسته به برنامه‌ریزی، تدبیر و داشتن منابع مالی دانست و بیان کرد: کرمانشاه از پتانسیل‌های سرشاری در زمینه ورزش برخوردار است که با همکاری مسئولان و تامین امکانات و تجهیزات هیئت و سالن‌های جودو در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه از راه‌اندازی دفاتر این هیئت در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: فاز نخست راه‌اندازی تشکیلات هیئت جودو در استان کرمانشاه از شهرستان‌های دالاهو، جوانرود، روانسر، گیلان‌غرب و قصرشیرین آغاز می‌شود.

پهلوانی رشته جودو را پایه تمام ورزش‌های رزمی عنوان و بیان کرد: در حال حاضر تعداد بانوان جودوکار در استان کرمانشاه 33 نفر است که با برنامه‌ریزی و ساماندهی تا سال 94 این تعداد به 110 نفر افزایش می‌یابد که این موضوع سبب رشد 300درصدی بانوان جودوکار می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا سال 94 تعداد جودوکاران کرمانشاهی در بخش آقایان از 455 نفر به هزار و 200 ورزشکار افزایش یابد و رشد 100درصدی در این زمینه حاصل شود که این امر نیازمند حمایت مسئولان در زمینه تامین منابع و تجهیزات این رشته است.

وی از برگزاری مسابقات استانی جودو خبر داد و بیان کرد: این رقابت‌ها در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، بهمن ماه امسال با حضور رزمی‌کارانی از سراسر استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت جودو استان کرمانشاه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در ایام‌الله دهه فجر گام بزرگی در معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است و این مسئله باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام /

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon