بودجه ۹۴ شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی تدوین شد


بودجه 94 شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی تدوین شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای رشت گفت: تدوین و تصویب بودجه ۹۴ شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد رفیعی بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای این شهر اظهار داشت: به زودی بودجه شهرداری رشت برای تصویب نهایی در صحن شورا مطرح می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب روز رشت، افزود: باید در انتخاب رشت دقت بیشتری صورت بگیرد و پس از بحث‌های کارشناسی این موضوع در کمیسیون تخصصی بررسی شود.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای رشت با بیان اینکه در تلاش هستیم بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای سال 94 افزایش یابد، افزود: دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بر اساس تبصره سه ماده شش آیین نامه فعالیت کمیسیون‌ها با رأی اکثریت مطلق کمیسیون فرهنگی انتخاب شد و هیچگونه ایراد قانونی به این موضوع وارد نیست.

رفیعی با تصریح بر اینکه شورای چهارم رشت در عمل به قانون الگویی برای شوراهای اسلامی سراسر کشور است، تصریح کرد: تأکید شورا بر رعایت قانون در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه تدوین و تصویب بودجه 94 شهرداری رشت بر پایه اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: بودجه 94 با منطقه و ناحیه محوری شهری تدوین شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت نیز در این نشست با تأکید بر دقت بیشتر و هماهنگی با دستگاه‌های فرهنگی در انتخاب روز رشت، اظهار داشت: هفته فرهنگ و هنر رشت با همکاری 16 دستگاه فرهنگی این شهرستان در حال اجرا است.

رضا ثقتی با بیان اینکه بیش از 60 ویژه برنامه در هفته فرهنگ و هنر رشت در حال برگزاری است، تصریح کرد: برای نخستین بار دستگاه‌های فرهنگی رشت در اجرای یک برنامه مشترک همکاری ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای هفته فرهنگ و هنر سال 94 در حال تدوین است، افزود: با انتخاب روز رشت هفته فرهنگ و هنر در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon