۲۵ هزار میلیارد ریال برای ایمن‌سازی راههای کشور تخصیص یافت


25 هزار میلیارد ریال برای ایمن‌سازی راههای کشور تخصیص یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی برای ایمن سازی راههای کشور۲۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالهاشم حسن‌نیا بعداز ظهر امروز در بررسی راههای مواصلاتی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در بعد راهداری از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: راهداران نقش مهم و تاثیرگذاری در رسیدگی به راههای و رسیدگی به حادثه دیدگان دارند که راهداران این استان جایگاه مهم خود را در این عرصه نشان داده‌اند.

وی با تجلیل از تلاش‌ها و زحمات طاقت فرسای راهدران افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان بوشهر، راهداران در بیشتر فصول سال فعالیت‌های راهداری و نگه‌داری از محورها را انجام می‌دهند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برطرف شدن نقاط حادثه خیز جاده‌ها را جزو اولویت‌های کاری این سازمان عنوان کرد و گفت: با توجه به اعتبارات موجود باید با اولویت بندی به رفع نقاط پرحادثه اقدام کرد.

حسن‌نیا با بیان اینکه  دولت و مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به ایمن شدن راهها دارند تصریح کرد: با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی برای ایمن سازی راهها کشور25 هزار میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی روکش آسفالت و ایمن سازی 9 هزار کیلومتر از راههای کشور را از جمله برنامه‌های سازمان راهداری دانست و گفت: این اقدامات مهم که اثر مطلوبی در تردد ایمن مردم داشته نقش تاثیرگذاری در بهبود جاده‌ها و کاهش تصادفات داشته است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه تا قبل از تعطیلات نوروز ایمنی جاده‌ها افزایش می‌یابد تاکید کرد: برای بهبود ایمنی در محور کوهستانی دالکی به کنارتخته که یکی از محورهای پرتردد است امسال 50 میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به  اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور گفت: حذف نقاط حادثه خیز در سراسر کشور در دستور کار است و با نصب تابلوهای هشدار دهنده در طول راه‌ها، بسیاری از حوادث جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon