محل اجرای پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

محل اجرای پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشخص شدن محل احداث پارک علم و فناوری یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز دربازدید از محل مشخص شده احداث پارک علم و فناوری یاسوج اظهار داشت: پارک علم و فناوری یاسوج در ورودی پل سوم بشار و طرح جامع زیباسازی حاشیه رودخانه بشار احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تنها استانی که پارک علم و فناوری ندارد کهگیلویه و بویراحمداست، عنوان کرد: هم اکنون 3 هکتار برای این موضوع مشخص شده که احتمال کم و زیاد شدن این مساحت وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین دانشگاه یاسوج در زمینه احداث پارک علم و فناوری قراردادی چهارجانبه تنظیم ئ در اختیار دانشگاه یاسوج قرار دهند.

خادمی با بیان اینکه لازمه توسعه اقتصادی احداث پارک علم و فناوری است، افزود: با احداث این پارک دانشگاه یاسوج به اقتصاد وصل می‌شود.

وی عنوان کرد: سال‌های گذشته براساس بی فکری‌هایی کارخانه های سنگ شکن در محدوده بشار باعث می‌شود که در 5 سال آینده تلفاتی به استان و رودخانه وارد شود و متاسفانه امسال جلسات متعددی برای احداث این پارک برگزار شد ولی به نتیجه ای نرسیدیم و برای مکان مورد نظر با مشکلاتی روبرو هستیم.

خادمی خاطرنشان کرد: دانشگاه یاسوج مسئولیت احداث پارک علم و فناوری را بر عهده گرفته و امیدواریم برای پیشرفت استان تلاش خود را کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon