اقدام نشریه "شارلی ابدو" جذب جوانان غربی به اسلام را سرعت بخشید

اقدام نشریه "شارلی ابدو" جذب جوانان غربی به اسلام را سرعت بخشید

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) در نشریه "شارلی ابدو" سبب بیداری بسیاری از مردم بویژه جوانان در جهان شده است و در این مدت کوتاه، افراد بسیاری را در غرب به اسلام جذب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام موهن نشریه فرانسوی علیه پیامبر گرامی اسلام(ص)، قلب مسلمانان را جریحه دار کرد.

وی هراس دشمنان از شخصیت والای پیامبر اسلام(ص) را عامل اینگونه اقدامات دانست و گفت: کسانی که به اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) دست زده‌اند پیروان شیاطین بوده و از نام مقدس نبی اکرم(ص) هراس دارند.

جذب جوانان به اسلام با اقدام موهن "شارلی ابدو"

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) در نشریه "شارلی ابدو" سبب بیداری بسیاری از مردم بویژه جوانان در جهان شده است و در این مدت کوتاه، افراد بسیاری را در غرب به اسلام جذب کرده است.

وی با جاهل خواندن افرادی که  اقدام به اهانت علیه پیامبر(ص) کرده‌اند گفت: کسی که خود دم از رعایت حقوق بشر می‌زند و در شعار اهانت به حتی یک نفر را جایز ندانسته و حقوق حیوانات را محترم می‌شمارد چگونه حاضر شده است قلب یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان در جهان را جریحه‌دار کند.

عظمت انقلاب اسلامی عامل سست شدن پایه‌های استکبار در جهان

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اینگونه دست و پا زدن دشمنان اسلام و انجام اقدامات موهن به خاطر عظمت انقلاب است و موج انقلاب هرچه جلوتر می‌رود پر شتاب‌تر شده و پایه‌های استکبار در جهان را سست‌تر می‌کند و  این اثبات کننده جایگاه رفیع انقلاب اسلامی در جهان است.

وی با اشاره به تاکیدات خداوند متعال در قرآن کریم درباره فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: خداوند در قرآن کریم بهترین امت را امتی می‌داند که امر به معروف در آن جایگاه خود را پیدا کرده و ملت به درستی عمل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به عزم نظام برای توسعه بیش از پیش کردستان اشاره و مقاومت در برابر توسعه استان را یک عمل منکر عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی از مسئولان در کردستان خواسته یا ناخواسته در برابر توسعه استان مقاومت می‌کنند که این کار بدترین منکر بوده و باید از آن جلوگیری کرد.

وی افزود: خوشبختانه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بسیار خوب در استان کردستان شکل گرفته و تمام مدیران پای کار بوده و در ستاد مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با تاکید بر لزوم حضور افرادی که معروفات را تشخیص داده و دارای صلاحیت هستند در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید کار فرهنگی کند و مرزهای شرع مقدس اسلام ملاک عمل این ستاد باشد.

انتهای پیام/ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon