شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی کردستان مستقر است

شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی کردستان مستقر است

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به اقدامات معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: با همت این معاونت شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی کردستان مستقر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ارسلان ازهاری شامگاه شنبه در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی را بیانگر عملکرد نظام و دولت دانست و اظهار داشت: با توجه به برخورد مستقیم کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مردم، عملکرد آنها بیانگر عملکرد نظام و دولت است و این افراد باید در رفتار خود با مردم این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: انجام به موقع و درست کارها در نظام اداری و رعایت شئونات اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مردم را نسبت به عملکرد دولت بدبین نکند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان به برخی از اقدامات معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برای تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارات استان در مهر ماه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه با روسای دانشگاه‌های استان، برگزاری همایش شورای اداری با شعار فرهنگ حسینی و عزم ملی و برگزاری جلسه با مدیران بانک‌های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است که شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی آنها فعال شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هم در این جلسه گفت: معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از 3 محور مهم پژوهشی، آموزشی و فرهنگی برخوردار است.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری به تشریح اقدامات صورت گرفته در 3 محور مذکور پرداخت و تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در 3 دوره با محوریت فریضتین در حوزه پژوهشی، توزیع 2 ماهنامه راه رشد و فصلنامه آیین رشد در حوزه فرهنگی و آموزش رانندگان تاکسی با محوریت فرضتین در حوزه آموزش از جمله اقدامات صورت گرفته در معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon