فعالیت مجدد کارخانه سیمان ایلام آغاز می‌شود


فعالیت مجدد کارخانه سیمان ایلام آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیمان ایلام به زودی روند عادی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

عمران علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: کارخانه سیمان ایلام به زودی فعالیت و تولید خود را در استان آغاز می‌کند.

وی افزود: تعمیرات و مشکلات کارخانه سیمان در حال انجام است و در این مدت حقوق کارکنان و کارگران کارخانه پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اهمیت صنعت سیمان در استان و تاثیر آن در اشتغال و صادرات استان ایلام عنوان کرد: باید در مسیر توسعه این صنعت مهم در استان حرکت کرد و جا دارد از مدیران کارخانه سیمان ایلام به خاطر برطرف کردن مشکلات زیست محیطی این کارخانه و راه اندازی مجدد آن تشکر شود.

عمران علی محمدی با اشاره به اهمیت برطرف شدن مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان ایلام گفت: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد و با تلاش مدیران کارخانه سیمان فیلتر تصفیه در کارخانه سیمان نصب شده است و این موضوع نیز به تایید سازمان محیط زیست رسیده است بنابراین کارخانه سیمان ایلام بدون هیچ مشکلی به کار تولید در استان ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جا دارد از زحمات مدیران کارخانه سیمان ایلام و دوستداران محیط زیست در استان  و اداره کل محیط زیست استان در این راستا تشکر کنم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon