جوانان بیرجندی در المپیاد فرهنگی ورزشی هلال خوش درخشیدند

جوانان بیرجندی در المپیاد فرهنگی ورزشی هلال خوش درخشیدند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند از اقتدار و درخشش خواهران عضو سازمان جوانان در نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی استان که به میزبانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا قاسمی صبح امروز در حاشیه اختتامیه این المیپاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی استان به میزبانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس از سوم بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در این المیپاد خواهران عضو سازمان جوانان اقتداری دیگر برای استان رقم زدند و بسیار خوش درخشیدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند گفت: این المپیاد به ‌منظور ارتقای سطح آمادگی جسمانی جوانان، ایجاد نشاط و پویایی و تقویت روحیه جوانمردی برگزار شده است.

قاسمی بیان کرد: این دوره از مسابقات به منظور احیای مجدد مسابقات ورزشی و بهره‌گیری از ظرفیت اماکن و مجموعه‌های ورزشی جمعیت برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت، آمادگی جسمانی و روحی جوانان عضو جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه و امدادی بود.

وی گفت: شرکت‌ کنندگان این دوره از مسابقات از شهرستان بیرجند متشکل از تیم والیبال 10 نفر، رشته شنا و نجات غریق 4 نفر و رشته آمادگی جسمانی 4 نفر در محل مجموعه ورزشی شهید درخشان و مجموعه آبی خلیج فارس شهرستان فردوس با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم خواهران جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند در تمام رشته‌ها شامل شنا و نجات غریق، آمادگی جسمانی و والیبال موفق به کسب مقام اول شده و کاپ اول تیمی خواهران استان را به خود اختصاص دادند.

قاسمی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های قاین، فردوس، بشرویه، طبس، زیرکوه و نهبندان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon