برگزاری دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی در مازندران

برگزاری دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی در مازندران

خبرگزاری تسنیم: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در دومین روز از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشرانی از سراسرکشور در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌  همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در دومین روز از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشرانی از سراسرکشور در مازندران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 19 بهمن ماه با حضور ناشران سراسر کشور در کیلومتر7 جاده ساری- نکا جنب ایران خودرو برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یازدهمین دوره برگزاری خود را سپری خواهد نمود و برای آن مبلغ 500 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که در ایام برگزاری ازطریق بانک عامل مستقر توزیع می‌شود.

دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه کتاب مازندران به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 13 تا 19 بهمن ماه در کیلومتر7 جاده ساری- نکا جنب ایران خودرو پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران