اعزام کاروان‌های راهیان نور در بوشهر از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود


اعزام کاروان‌های راهیان نور در بوشهر از 25 اسفند ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: اعزام کاروان راهیان نور از بوشهر از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین اجرا می‌شود که در این مدت یک‌هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان بوشهر با بیان اینکه اعزام جوانان و نوجوانان به سرزمین‌های دفاع مقدی آثار و برکات مهمی دارد اظهار داشت: کاروان راهیان نور به عنوان بهترین آموزه دفاع مقدس است که این مهم درس‌های مهمی از ایثار و فداکاری رزمندگان به همراه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در اعزام کاروان راهیان نور در کشور پیشتاز است گفت: آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با رشادتهای رزمندگان جامعه را از بسیاری از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

دشتی، ارزش‌های دفاع مقدس را یک درس مهم برای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دانست و گفت: اعزام جوانان به سرزمین‌های نور سبب آشنایی این عزیزان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین اعزام کاروان راهیان نور از بوشهر 25 اسفند امسال آغاز می‌شود گفت: این اعزام‌ها تا 5 فروردین سال 94 ادامه دارد و طی آن یک‌هزار نفر به این سرزمین‌ها از بوشهر اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه قرارگاه راهیان نور در بوشهر تشکیل شده تاکید کرد: فرماندهان حوزه‌های مقاومت باید علاقمندان به سفر به این سرزمین‌ها اعم از بسیجی و غیربسیجی را ثبت نام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: کاروان راهیان نور در قالب چهار کاروان در چهار مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که اعزام هر کاروان سه روز به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon