برخورد ۲ خودرو در محور گناوه به دیلم ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت


برخورد 2 خودرو در محور گناوه به دیلم 5 کشته و زخمی برجای گذاشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه بوشهر گفت: در برخورد ۲ خودرو پراید و کامیون در محور گناوه به دیلم از پنج سرنشین خورو پراید چهار نفر جان باختند و یک نفر زخمی شد.

سرهنگ جابر پاپری صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه با بیان اینکه صبح امروز شاهد حوادث مرگبار در محور گناوه به دیلم بودیم اظهار داشت: کامیون باری که از سمت دیلم به گناوه با خودرو سواری پراید که در مسیر گناوه به دیلم در حرکت بود به سبب انحراف به چپ کامیون حامل بار برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در این تصادف 4 نفر کشته شدند افزود: در این تصادف راننده و 3 سرنشین پراید در جا جان باختند و یک نفر سرنشین پراید بر اثر آسیب دیدگی شدید راهی بیمارستان شد.

وی با بیان اینکه تصادف 2 خودرو در سه کیلومتری پایگاه امدادونجات جاده‌ای بینک در محور گناوه به دیلم رخ داد گفت: شدت تصادف به حدی بود که شناسایی کشته شدگان به دشواری انجام شد.

رئیس پلیس راه بوشهر با بیان اینکه جاده گناوه به دیلم از نقاط حادثه خیز شمال استان بوشهر است گفت: عرض این محور 8.5 متر است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به 11 متر می‌رسد.

پاپری با تاکید بر رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی افزود: بیشترین عوامل تصادفات عدم توجه توجه به جلو ، عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ، انحراف به چپ است که لازم است رانندگان دقت لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon