نیم‌فصل دوم مشکلات دفاعی تیم گسترش برطرف می‌شود

نیم‌فصل دوم مشکلات دفاعی تیم گسترش برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به اینکه تغییر و تحولات مثبتی در تیم انجام‌شده در نیم‌فصل دوم شاهد رفع مشکلات دفاعی تیم خواهیم بود.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط اردوی ترکیه تیم گسترش فولاد اظهار داشت: اردوی بسیار مفیدی را در ترکیه داشتیم که این اردو هم ازلحاظ بازی‌های دوستانه و هم ازلحاظ بدنی یکی از بهترین اردوهایی بود که تجربه شرکت در آن را داشتیم. به دلیل اینکه تیم ما شاهد تغییر و تحولات زیادی بود این اردو کمک فراوانی به تیم کرد.

وی افزود: تیم گسترش فولاد برای اینکه بتواند در نیم‌فصل دوم عملکردی به ‌مراتب بهتر از نیم‌فصل اول داشته باشد نیاز به هماهنگی داشت که در اردوی ترکیه به این هماهنگی دست‌یافتیم. امیدوار هستیم بتوانیم در اولین بازی رسمی نتیجه خوبی را کسب تا تاییدی بر مفید بودن این اردو باشد.

اسدی در خصوص حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در گسترش فولاد تصریح کرد: سرمربی تیم با تفکراتی که داشت و نسبت به نیاز تیم اقدام به گرد هم آوردی بازیکنانی کرد که قبلاً سابقه همکاری با آنان را داشت و با تفکرات آنان نیز آشنا بود.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در نیم‌فصل به تیم اضافه‌شده‌اند بازیکنان قابلی هستند و به دلیل اینکه قبلاً شاگرد کمالوند بودند می‌توانند بهتر خواسته‌های وی را در زمین پیاده کنند. ما امیدوار هستیم در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتایج بهتری نسبت به نیم‌فصل اول کسب کرده و جواب اعتماد کمالوند را بدهیم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز درباره مشکلات دفاعی تیم در نیم‌فصل اول رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه تغییر و تحولات مثبتی در تیم انجام‌شده مطمئناً در نیم‌فصل دوم شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.

وی تأکید کرد: بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه‌شده‌اند در کارهای دفاعی بسیار می‌توانند کمک‌حال تیم ما باشد. ما در تلاش هستیم تا نیم‌فصل دوم را بهتر از نیم‌فصل اول شروع کنیم و بتوانیم رتبه تیم را در پایان فصل بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon