اجرای راه آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد به تصویب رسید


اجرای راه آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد به تصویب رسید

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح راه‌آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد به ریاست رئیس جمهور به تصویب رسید که عملیات اجرایی این طرح سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر ماه گذشته میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید بود اظهار داشت: این سفر آثار و برکالت مهمی برای مردم استان و توسعه و پیشرفت این استان داشت.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب شده در این سفر مربوط به منطقه خاصی از استان نیست گفت: در این سفر یک‌هزار 294 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های زیرساختی استان مصوب شد که بیش از 70 درصدآن در توسعه بزرگراه‌های استان سرمایه گذاری می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب شده در سفر رئیس جمهور محرک توسعه استان است تاکید کرد:  بخش عمده‌ای از این اعتبار در اجرای 5 تا7 پروژه اساسی استان سرمایه گذاری می‌شود که نقش مهم و مثری در توسعه این استان دارد.

عوض‌پور تکمیل چهار خطه شدن محور دشتستان به دیلم، بزرگراه بوشهر- دیر، چهار خطه کردن محور دالکی به کنارتخته، ایجاد خروجی دوم بوشهر و تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری و طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر را از مهم‌ترین پروژه‌های این سفر دانست.

وی با اشاره به اینکه طرح راه‌ آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد مصوب شده است گفت: اجرای طرح راه‌آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد به ریاست رئیس جمهور به تصویب رسید که عملیات اجرایی این طرح سال آینده آغاز می‌شود.

معاون استاندار بوشهر، با بیان اینکه 2 هزار میلیارد تومان در اجرای طرح ریلی استان بوشهر سرمایه گذاری می‌شود افزود: عملیات ساخت و استقرار 4 واحد پتروشیمی با مشارکت واحد سرمایه گذاری تامین اجتماعی در شمال استان بوشهر اجرایی که در این راستا 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/ ب


 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon