۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های شهری سقز هزینه می‌شود

100 میلیارد ریال برای پروژه‌های شهری سقز هزینه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار سقز با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهرداری سقز در زمینه‌های مختلف گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های شهری سقز هزینه می‌شود.

ضیاالدین نعمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز با اشاره به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: پروژه‌های زیادی توسط شهرداری سقز در دست ساخت است که برخی از آنها دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: دهه فجر اوج اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است و همه باید در برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه فجر حضوری فعال داشته باشیم.

شهردار سقز تصریح کرد: شهرداری سقز در راستای گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر آذین بندی و چراغانی معابر اصلی شهر، بنرهای مختلف نیز در گرامی داشت این ایام در سطح شهر نصب می‌کند.

وی درباره بعضی اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گفت: امسال با وجود عدم دریافت کمک‌ها و اعتبارات دولتی، طرح‌های خوبی در سقز اجرا شده است که پروژه میدان آزادی از جمله این طرح‌ها است.

نعمانی با بیان اینکه شهرداری برای درآمدهای پایدار خود باید در فکر جذب سرمایه گذار باشد، افزود: شهرداری سقز از محل پروژه فرهنگی تجاری میدان آزادی که توسط بخش خصوصی فاز نخست آن به اتمام رسیده است،  70 میلیارد ریال سود کسب کرده است.

وی اجرای بلوار 45 متری، تولید 25 هزار تن آسفالت و چند پروژه دیگر با 100 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات داخلی در سقز را مطلوب ارزیابی کرد.

شهردار سقز گفت: با توجه به اینکه ترافیک شهری یکی از معضلاتی است که شهر‌ها با آن مواجه هستند افزود:  یکی از بزرگترین مشکلات شهر سقز بحث ترافیک است که برای رفع برخی از این مشکلات سال آینده 2 تقاطع غیر هم سطح در این شهر اجرا می‌‌شود.

وی تکمیل ترمینال بزرگ شهر، بازگشایی چندین مسیر، ایجاد و اجرای 7 هکتار فضای سبز را از جمله برنامه‌های سال 94 برشمرد و از تمام سرمایه گذاران سقز دعوت کرد تا با سرمایه گذاری در اجرای پروژه‌های عمران شهری، شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon