تغییر برنامه لیگ برتر منطقی نیست؛ آماده دیدار با گسترش فولاد نیستیم

تغییر برنامه لیگ برتر منطقی نیست؛ آماده دیدار با گسترش فولاد نیستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سایپا کرج گفت: ما دیروز نسبت به احتمال تغییر برنامه لیگ برتر اعتراض خود را به‌صورت کتبی دادیم و امروز شاهد این بودیم که برنامه جدیدی دادند و این اقدام اصلاً منطقی نیست.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره تغییر برنامه هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: مطمئن باشید در کل این تشکیلاتی که برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند اگر یک نفر به مدت یک روز تیم‌داری یا مربیگری می‌کرد چنین کاری انجام نمی‌دادند.

وی افزود: اگر می‌دانستند این تصمیم چه مشکلات بزرگی ایجاد می‌کند دست به این کار نمی‌زدند.

سرمربی تیم سایپا کرج خاطرنشان کرد: ما دو روز پیش از اردوی عراق برگشتیم و بازیکنان ما در اردوی تیم ملی امید در ترکیه حضور دارد. من نمی‌دانم این بازیکنان کی باید به اردوی تیم ما بپیوندند و ما کی باید برای بازی روز پنج‌شنبه آماده شویم.

جلالی تصریح کرد: ما طبق برنامه قبلی هواپیما رزرو کرده بودیم و باید ضرر و زیان بدهیم. علاوه بر آن ما برنامه تمرینی را روی 14 بهمن در نظر گرفته بودیم و نمی‌دانم که با چه تفکری این برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: ما دیروز اعتراض خود را به‌صورت کتبی دادیم و امروز شاهد این بودیم که برنامه جدیدی دادند. این اقدام اصلاً منطقی نیست.

جلالی با بیان این نکته تغییر برنامه برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز می‌شود، گفت: فقط تیم سایپا در این مورد با مشکل روبه‌رو نخواهد شد و این مشکل گریبان گیر سایر تیم‌ها هم خواهد شد و برنامه‌ریزی همه تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon