شیوه دریافت مطالبات شهرداری رشت بازنگری شود


شیوه دریافت مطالبات شهرداری رشت بازنگری شود

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه با توجه به وضعیت معیشتی و مشکلات موجود، شهروندان توان پرداخت مطالبات خود را به شهرداری ندارند، گفت: شیوه دریافت مطالبات شهرداری رشت بازنگری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود باقری خطیبانی ظهر امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر، اظهار داشت: مردم شهر رشت امروز با مشکل درآمدی و معیشتی مواجه هستند و توان پرداخت قرض خود را به شهرداری ندارند.

وی با بیان اینکه باید راه حلی برای دریافت مطالبات شهرداری از شهروندان در نظر گرفته و به مناطق شهرداری اختیار لازم برای اجرای این کار داده شود، افزود: با افزایش تعداد اقساط می‌توانستیم در گذشته مطالبات خود را از شهروندان دریافت کنیم که این کار انجام نشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای دریافت مطالبات شهرداری رشت انجام شود، گفت: برخی از پیمانکاران توان پرداخت مطالبات ندارند اما آمادگی تهاتر زمین را دارند که باید رسیدگی شود.

باقری با بیان اینکه  امروز به دلیل مشکلات شهرداری نقد می‌شویم و باید برای حل این مشکلات اقدام جدی انجام پذیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید نقاط قوت را قوت بدانند و نقاط ضعف را گوشزد کنند تا برطرف شود.

وی از رسانه‌ها خواست که عملکرد شورا را نقد کنند و  تصریح کرد: تقاضای ما از رسانه‌ها این است که دست اعضای شورا را بگیرند و شورا را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

نایب رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تشکیل کانون‌های در شهر برای ضربه زدن به شورا، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها تنها برای اینکه برخی از اعضا خواسته‌های شخصی و درونی آنها را عملیاتی نکرده‌اند تشکیل می‌شود، بیایید به جای این کار کمیته مشورتی تشکیل دهیم تا با کمک هم مشکلات برطرف شود.

باقری گفت: باید در انتخاب شهردار از رسانه‌ها کمک بگیریم در این شهر افراد اهل قلم بسیاری وجود دارند که می‌توانند به شورا کمک کنند.

وی با بیان اینکه کانون مشورتی و فکری با مشارکت رسانه‌ها تشکیل شود تا از این ظرفیت‌ها برای جبران کمی‌ها و کاستی‌ها استفاده شود، تصریح کرد: در پایان سال مشکل اعتبار، انتخاب شهردار و پرداخت مطالبات شهرداری وجود دارد که باید با همفکری و تعامل برطرف شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon