مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید می‌شود

مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور تشدید می‌شود، گفت: قانون مبارزه با قاچاق و کالا و ارز باید به دقت توسط دولت انجام شود.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان با تأکید بر عزم جدی مجلس شورای اسلامی برای مبارزه با قاچاق کالا، اظهار داشت: در این دوره با تشکیل جلسات بسیاری در کمیسیون اقتصاد و صحن علنى قانون تشدید مبارزه با قاچاق کالا وارز را به تصویب رسانده و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه از نظر ما مبارزه با قاچاق کالا وارز، مى‌تواند آثار مثبتى به همراه داشته باشد، افزود: عدم اجراى این قانون نظم اقتصادى را از بین مى‌برد و سرمایه‌گذاران و بخش تولید را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، گفت: اشتغال، تولید، واردات، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی تأثیر منفی دارد و قاچق کالا و ارز سبب می‌شود که علاوه بر کاهش درآمد ورودى، درآمد مالیاتى هم کاهش مى‌یابد.

ندیمی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور به گیلان، تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای احداث سد پلرود گیلان و برخی پروژه ها و مشکلات جاری این استان در این سفر اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اداری باید در دولت یازدهم تشدید شود، خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری یکی از دلایل اصلی فساد اداری است که باید از بین برود و از خواسته های به حق مردم است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon