قانونمداری شورای نگهبان نوید دهنده حماسه سیاسی خواهد بود

قانونمداری شورای نگهبان نوید دهنده حماسه سیاسی خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: جعیت طلاب انقلاب اسلامی طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی تاکید کردند: بی‌شک قانونمداری شورای نگهبان طلیعه یک انتخابات پرشور و نوید دهنده حماسه سیاسی خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان از عملکرد این شورا تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای: شوراى‏ نگهبان‏، عماد ملت و دین و مایه‏ى اطمینان و سکینه‏ قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامى به شمار مى‏رود. وقتى شوراى‏ نگهبان‏ مثل همه‏ دوره‏هاى گذشته‏ آن قوى و قاطع و دقیق باشد، موجب آرامش کسانى مى‏شود که دلشان براى اسلام مى‏تپد و آرزویشان تحقق اهداف اسلامى و شریعت حقه‏ى نبویه است. (21/ 03/ 1368)

خدمت عالم مجاهد پرهیزکار، دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی حضرت آیت‏اللّه شیخ احمد جنتى‏

سلام علیکم

پس از چند روز جلسات فشرده شورای محترم نگهبان نهایتا اسامی نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد و اولین گام حماسه سیاسی به مبارکی رقم خورد. شورای محترم نگهبان قانون اساسی و به خصوص شخص حضرتعالی در این ایام مانند انتخابات‌های گذشته در معرض اهانت‌های دشمنان نظام قرار گرفت و این بار علاوه بر دشمنان خارجی برخی از عناصر داخلی نیز با راهکارهای گوناگون قصد اثرگذاری بر افکار عمومی علیه آن شورای محترم را داشتند و با گفته‌ها و اقدامات و رسانه‌های خود سعی در فشار بر شورای نگهبان و تحت تاثیر قرار دادن اعضای آن شورا در بررسی صلاحیت‌ها نمودند. 

با این وجود شورای محترم نگهبان، همان گونه که انتظار می رفت با عدالت، صلابت و قاطعیت بدون توجه به جوسازی‌ها بدون مصلحت‌سنجی و تنها بر اساس قانون کار بررسی صلاحیت‌ها را انجام داد. از این پس نیز شورای نگهبان نیز ممکن است آماج حملات غیرمنصفانه برخی افراد و جناح‌ها قرار گیرد که یقینا اعضای محترم شورا با علم به این اقدامات تنها بر اساس قانون و امانتی که ملت در اختیار قرا داده است به وظیفه شرعی و ملی و انقلابی خود عمل نمود.

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی به عنوان بخش کوچکی از جامعه وظیفه خود می‌داند از زحمات خالصانه و آگاهانه حضرتعالی، فقهای گرانقدر و حقوقدانان بزرگوار شورای نگهبان صمیمانه سپاسگزاری کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای آن شورای محترم را طلب کنید. بی‌شک قانونمداری شورای نگهبان طلیعه یک انتخابات پرشور و نوید دهنده حماسه سیاسی خواهد بود.

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon