عطایی: باید برای بازیکنان بزرگ، احترام قائل شویم

عطایی: باید برای بازیکنان بزرگ، احترام قائل شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال متین ورامین تأکید کرد همه باید برای بازیکنان بزرگ، احترام قائل شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال متین ورامین در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به سختی از سد تیم وزارت دفاع گذشت. دو تیم در سه ست از چهار ست این بازی بیش از 25 امتیاز کسب کردند. با این حال سرمربی متین معتقد است که شاگردانش بر بازی مسلط بوده‌اند.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما از همان ابتدا حریف را تحت فشار قرار دادیم. بازیکنان وزارت دفاع هم انتحاری بازی کردند، چون چیزی برای از دست دادن نداشتند. آنها در دور رفت نیز ما را در ورامین شکست داده بودند.

عطایی ادامه داد: با وجود نتایج نزدیکی که در هر ست رقم خورد، ما به خاطر تجربه بازیکنان بر بازی مسلط بودیم و اشراف کامل داشتیم. ما می‌توانستیم هر ست را با اختلاف زیاد ببریم اما کم‌توجهی بازیکنان در امتیازات پایانی باعث شد تا حریف به ما نزدیک شود. کادر فنی به بازیکنان تذکر داده بود که هر تیمی می‌تواند برای ما خطرناک باشد ولی با این حال مطمئن بودیم که برنده از زمین خارج خواهیم شد.

سرمربی تیم متین ورامین در مورد درگیری حمزه زرینی، دریافت‌کننده متین ورامین با یکی از بازیکنان جوان تیم وزارت دفاع گفت: ما باید یاد بگیریم در عمل به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم. البته خود حمزه بهتر می‌تواند در مورد این موضوع توضیح بدهد اما یکی از بازیکنان تیم حریف که من حتی نامش را هم نمی‌دانم به حمزه توهین کرد و درگیری آغاز شد. ریشه این توهین به مجموعه‌ای که تیم را اداره می‌کنند باز می‌گردد. حمزه به توهین بازیکنان تیم مقابل عکس‌العمل نشان داد. 

عطایی ادامه داد: حمزه زرینی، مهدی بازارگرد و امیر غفور از بازیکنان بزرگ و قابل احترام والیبال ایران هستند. همه ما باید برای بازیکنان بزرگ، احترام قائل شویم.

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد میزان آمادگی حمره زرینی، بازیکن پیشین این تیم گفت: حمزه کاملاً آماده است ولی در حال حاضر آرش کشاورزی و آندریاس در پست دریافت‌کننده بسیار خوب کار می‌کنند. حمزه باید خیلی تلاش کند تا جای یکی از این دو بازیکن را بگیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon