۱۵۰ کلاس درس در استان بوشهر افتتاح می‌شود


150 کلاس درس در استان بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال ۲۷ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس افتتاح می‌شود که واحد فضای آموزشی آن خیران مدرسه‌ساز ساخته‌اند.

احمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه برای توسعه فضاهای آموزشی در استان بوشهر تلاش‌های زیادی شده اظهار داشت: خیران در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند بگونه‌ای که بخش عمده‌ای از مدارس استان بوشهر با مشارکت خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه خیران تاکنون 114 میلیارد تومان در ساخت فضای آموزشی سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: خیران برای ساخت 412 مدرسه با یک هزار و 680 کلاس درس 114 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر مساحت مدارس ساخته شده توسط خیران را بیش از 200 هزار متر مربع دانست و تصریح کرد: از 412 مدرسه خیرساز استان بوشهر 20 واحد آن بانوان نیکوکار ساخته‌اند.

مرادی با تقدیر از همکاری‌های و مشارکت خیران در ساخت مدارس در استان بوشهر بیان کرد: اکنون عملیات ساخت 18 مدرسه توسط خیران با اعتبار 164 میلیارد ریال در استان بوشهردر دست ساخت است.

وی با بیان اینکه 29 مدرسه با 108 کلاس درس امسال با مشارکت خیران ساخته شده افزود: در دهه فجر امسال 27 مدرسه با 150 کلاس درس افتتاح می‌شود که واحد فضای آموزشی آن خیران مدرسه ساز ساخته‌اند.

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر با بیان اینکه مدارس قابل افتتاح در استان بوشهر دارای 30 هزار متر مربع مساحت است گفت: برای ساخت این مدارس 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که 8 واحد آن توسط خیران ساخته شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon