مسابقه «رادیو فجر» در مدارس گیلان برگزار می‌شود


مسابقه «رادیو فجر» در مدارس گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: مسابقه ساخت برنامه رادیویی در مدرسه با عنوان «رادیو فجر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیده حمیرا ذکی‌پور عصر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برنامه‌های تدوین شده ویژه دانش آموزان در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: نشست‌های دانش آموزی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین شعار« استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نخبه با روسای دانش آموزان و فرماندهان سپاه دیدار و گفت‌وگو می‌کنند، افزود: در این ایام نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی شبکه ماهواره - فضای مجازی توسط حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اختصاص بخشی از مباحث کلاس‌های آموزش خانواده ویژه اولیاء پیرامون دهه مبارک فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این ایام وصیت نامه امام خمینی(ره) و شهدای فرهنگی و دانش آموز توسط دانش آموزان در مدارس استان قرائت می‌شود.

ذکی‌پور، برگزاری مسابقات قرآنی و محافل انسان با قرآن و تزیین نمازخانه‌های مدارس و ادارات، پخش سرود و آهنگ‌های خاطره انگیزی ایام پیروزی انقلاب،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتابخوانی، وبلاگ‌نویسی، روزنامه‌دیواری، جدول، نقاشی، پیامک و دل نوشته‌های دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری 36 ویژه برنامه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات با محوریت انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌ها با محوریت مدرسه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon