امروز؛ بررسی پرونده حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

امروز؛ بررسی پرونده حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» در کمیسیون ماده 10 احزاب

خبرگزاری تسنیم: عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از بررسی پرونده حزب "اتحاد ملت ایران اسلامی" در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدحسین میرمحمدی عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی پرونده اعطای مجوز به حزب "اتحاد ملت ایران اسلامی" در این کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون ماده 10 احزاب عصر امروز در محل وزارت کشور تشکیل جلسه می‌دهد که پرونده مجوز این حزب نیز در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه سوابق سیاسی اعضای هیئت موسس این حزب بررسی و ارزیابی می‌شود، افزود: براساس قانون هر حزبی، گروه و یا جبهه‌ای که بخواهد فعالیت سیاسی در کشور انجام دهد، اساسنامه و یا مرامنامه‌اش باید به تأیید این کمیسیون برسد.

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب همچنین، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون سوابق در بررسی اعطا و یا عدم اعطای مجوز به هر حزبی که درخواستش را به این کمیسیون فرستاده باشد، براساس قانون عمل می‌کند و اجازه نخواهد داد که معاندین و افرادی که در گذشته لطمه‌هایی را به کشور وارد کرده‌اند، مجددا در صدر فعالیت‌های سیاسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon