فضائلی: امپراطوری رسانه غربی برای سانسور پیام رهبر انقلاب تلاش می‌کند

فضائلی: امپراطوری رسانه غربی برای سانسور پیام رهبر انقلاب تلاش می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سابق مؤسسه سروش گفت: باید محتوای نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از سوی رسانه‌ها تببین شود و به‌نوعی از محتوای نامه مراقبت به عمل آید که تحریف نشود.

مهدی فضائلی مدیرعامل سابق مؤسسه سروش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در مورد رسالت رسانه‌ها برای تبیین محورهای پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: اولین گامی که باید در این زمینه برداشته شود تلاش برای  گسترش و انتشار بیشتر نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی است، زیرا امپراطوری رسانه‌های بیگانه و همه کسانی که از متن نامه اطلاع دارند، نگرانی و دلواپس هستند و تلاش می‌کنند به دست مخاطبش که همان جوانان اروپا و آمریکایی است، نرسد و توسط آنها خوانده نشود.

وی افزود: بنابراین باید از همه تکنیک‌ها برای گسترش و انتشار این نامه استفاده کنند و اقدامات و راهکارهایی به کار گرفته شود، مخصوصاً هرچه بیشتر باید این نامه در فضاهای بین‌المللی و شبکه‌های مجازی در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

مدیرعامل اسبق خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه باید رسانه‌ها تلاش کنند که نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فراموش نشود، تصریح کرد: ممکن است در مقطعی طرحی صورت بگیرد و انتشار خوبی داشته باشد ولی بعد از مدتی با خبرسازی‌ها این نامه تحت‌الشعاع قرار بگیرد یا به‌صورت طبیعی در جریان رخدادها و تلاطم‌های مختلف خبری جهان فراموش شود، لذا گام دوم این است که تلاش کنیم این نامه فراموش نشود.

فضائلی در مورد گام سوم فعالیت‌های رسانه‌ها نیز اظهار داشت: باید محتوای نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از سوی رسانه‌ها تببین شود و به‌نوعی از محتوای نامه مراقبت به عمل آید که تحریف نشود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon