مسابقه «امیدان» دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود


مسابقه «امیدان» دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان از برگزاری مسابقه علمی بسیج دانش آموزی «امیدان» دهه فجر در استان خبر داد و گفت: جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان‌ها و تربیون‌های آزاد دانش آموزی در این ایام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد نیک فطرت عصر امروز با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر سازمان بسیج دانش آموزی گیلان، اظهار داشت: 20 برنامه به تناسب روز شمار ایام الله دهه مبارک فجر توسط این سازمان تدوین شده است که چهار برنامه متمرکز و 16 برنامه توسط دانش آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

وی درباره برنامه‌های متمرکز این سازمان در دهه فجر، افزود: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری اردوهای راهیان نور و دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با فرمانداران و فرماندهان سپاه در این ایام انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به دیدار به خانواده‌های شهدا، گفت: مسابقه نقاشی و خوشنویسی امیدان در مسیر راهپیمایی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان‌ها و تربیون‌های آزاد دانش آموزان و گفت‌وگوی ویژه دانش آموزان در این ایام برگزار می‌شود.

نیک فطرت با اشاره به برگزاری یادواره نخستین شهید دانش آموز گیلان شهید برشنورد با همکاری امور شاهد و ایثارگران در شهرستان صومعه‌سرا، تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر مسابقه علمی بسیج دانش آموزی پویندگان و پیشگامان انجام می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی شبکه ماهواره - فضای مجازی توسط حلقه صالحین خبر داد و خاطرنشان کرد: راویان انقلاب در مدارس گیلان حضور می‌یابند تا به تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان بپردازند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon