آسوشیتدپرس: ایران و کوبا احتمالا موجب انشقاق جمهوری‌خواهان می‌شوند

آسوشیتدپرس: ایران و کوبا احتمالا موجب انشقاق جمهوری‌خواهان می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: آسوشیتدپرس گزارش داد که تفاوت دیدگاه‌ها بین نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بر سر ایران و کوبا ممکن است برنامه انتخاباتی این حزب را با اختلال مواجه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آسوشیتدپرس در گزارشی از احتمال اختلال در کارزار آتی انتخاباتی جمهوری‌خواهان برای کسب پست ریاست جمهوری آمریکا خبر داد. به نوشته آسوشیتدپرس، نوع برخورد «راند پال»، سناتور جمهوری‌خواه منخب از ایالت کنتاکی (از نامزدهای احتمالی ورود به رقابت‌های ریاست جمهوری) با دیگر رقبای احتمالی جمهوری‌خواه وی بر سر موضوع ایران و کوبا می‌تواند نشانه‌ای از این امر باشد.

این برخورد در نشستی مشترک با حضور «تد کروز» و «مارکو روبیو» سناتورهای منتخب از ایالت‌های تکزاس و فلوریدا که عصر روز گذشته و از سوی مؤسسه "شرکای آزادی" در کالیفرنیا برگزار شده بود، بروز یافت.

در این نشست، پال به طور مکرر در مورد سئوالات مرتبط با سیاست خارجی این کشور، مخالفت خود را با (موضع و رویکرد) دو سناتور دیگر (کروز و روبیو) بیان کرد. در این نشست، پال از کنگره خواست تا زمان کافی را برای  مذاکرات و تداوم گفتگوهای با ایران بر سر برنامه هسته‌ای ایران بدهد و کسانی را که خواستار ادامه تحریم‌های آمریکا علیه کوبا هستند را مورد انتقاد قرار داد. به نوشته آسوشیتدپرس، این مواضع، پال را از کروز و روبیو متمایز کرد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان