تأسیس کارخانه جدید آسفالت شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تأسیس کارخانه جدید آسفالت شهرکرد 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: شهردار شهرکرد از نیاز ۱۰ میلیارد ریالی برای تأسیس کارخانه جدید آسفالت در شهرکرد خبر داد.

نورالله غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه افزایش تولید کارخانه آسفالت شهرکرد با توجه به استهلاک دستگاه‌ها با تجهیز تجهیزات موجود میسر نمی‌شود، اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز تأسیس کارخانه جدید با ظرفیت 120 تن در ساعت 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه موجود با ظرفیت تولید 35 تن آسفالت در ساعت نیازمند افزایش ظرفیت تولید است، افزود: 42 هزار تن آسفالت در 10 ماهه امسال با صرف اعتباری بیش از 38 میلیارد ریال تولید و در سطح شهر پخش شده است.

شهردار شهرکرد افزود: 350 هزار مترمربع از معابر شهرکرد سطح شهر آسفالت شده و بهسازی و آسفالت دیگر معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.

غلامیان از تولید بیش از 50 هزار تن آسفالت دیگر خبر داد و یکی از اقدامات اصلی شهرداری در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری را اصلاح و بهسازی معابر شهر و تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.

وی از اخذ پروانه بهره‌برداری به ظرفیت 200 هزار تن برای کارخانه آسفالت پس از 10 سال خبر داد و ادامه داد: جواز تأسیس به ظرفیت 100 هزار تن برای سنگ‌شکن و اخذ پروانه بهره‌برداری سنگ‌شکن در یک سال گذشته اخذ شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon