«شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» فضا را برای گرایش به اسلام غبارآلود می‌کنند‌


«شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» فضا را برای گرایش به اسلام غبارآلود می‌کنند‌

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز معتقد است: «شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» فضا را برای گرایش به اسلام غبارآلود می‌کنند‌.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن‌شناسی و شناسایی ترفند آنها از وظایف دینی و شرعی مسلمانان محسوب می‌شود، اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره به‌نوعی درصدد یارگیری و جذب نیرو هستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان ایران و اسلام در پی منحرف‌کردن مردم و یاران انقلاب از اهداف عالی انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید در مرحله نخست با بالابردن سطح آگاهی، دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت قوی عمل کرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در مباحث شیعه لندنی و اهل تسنن آمریکایی سرمایه‌گذاری عظیمی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: استکبار به‌دنبال ایجاد تفرقه در وحدت اسلامی و مسلمانان است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تأکید بر اینکه بار دگر امت اسلامی حول محور اسلام، قرآن و پیغمبر اکرم(ص) در نظر دارد با ایجاد اتحاد، دشمن را سرنگون سازد، بیان کرد: بیداری اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان اهل سنت در کشورهای اسلامی و شیعیان در کشورهای شیعه‌نشین این حرکت‌ها را مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: برای جلوگیری از این امر برنامه‌ای طراحی شده که از این طریق با استفاده از هم‌نوع، هم‌جنس و هم‌دین و ایجاد شیعه و اهل تسنن بدلی زمینه نابودی مسلمانان را به دست خود آن‌ها البته از نوع بدلی مسلمانان فراهم کنند.

امام‌جمعه کرج تصریح کرد: هدف دشمن از این امر این است که دشمن حقیقی شناسایی نشود و مسیری که طی می‌کند توسط آمریکا و انگلیس طراحی شده است.

وی با اشاره به جلسه مقام معظم رهبری با مسئولان دولت در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن در تلاش است دستگاه محاسباتی ما را بهم بزند.

نماینده‌ولی فقیه در استان البرز با تاکید براینکه یکی از نقشه‌های استکبار این است که نتوانیم دشمن را از دوست تشخیص بدهیم، گفت: در کشورهای اسلامی و شیعه‌نشین طوری رفتار می‌کنند که شیعیان، اهل تسنن را دشمن خود و اهل سنت، شیعیان را دشمن خود بدانند و از این طریق سبب ایجاد تفرقه و دشمنی بین آن‌ها شوند. به جان هم افتادن این دو طیف سبب خارج شدن از ید واحده شده و طرف‌های طراح این تفرقه‌ها به اهداف خود می‌رسند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه روند رشد اسلام و معنویت در جهان بشری، کشورهای اروپایی و آمریکایی از جمله فرانسه در حال افزایش است، تصریح کرد: جنایت توهین به پیامبراسلام(ص) در کشوری رخ داد که اسلام دومین دین رسمی آن و به سرعت در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه کمترین خطری که این دوطیف "شیعه لندنی" و "اهل تسنن آمریکایی"  برای اسلام دارد، این است که فضا را برای شخصی که تصمیم می‌گیرد مسلمان شود غبارآلود می‌کند، خاطرنشان کرد: این امر سبب می‌شود افراد علاقه‌مند نتوانند تصمیم درستی برای انتخاب دین اسلام و گرایش به سمت معنویت دینی و الهی داشته باشند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه در دنیای کنونی باید به فکر توسعه مسائل ناب شیعی و اهل بیت(ع) از طریق روش‌های جدید اطلاع‌رسانی بود، گفت: باید فضای لازم برای آشنا کردن ملت‌ها با اسلام ناب و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)  فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل توطئه و خصومت دشمنان در وهله نخست نباید دچار احساسات شد، بیان کرد: باید بصیرت لازم در رابطه با مسائل عمیق اسلام، تشیع و تسنن را فراگیریم. همچنین شناسایی ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی یکی از راهکارهای مقابله با این طیف و افشا کردن چهره آن‌ها توسط صاحبان رسانه‌ها است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به نقش سازمان‌های اطلاعاتی MI6 و CIA در تشدید درگیری‌های منطقه به ویژه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، گفت: تفرقه‌افکنی بین حکومت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ و روش‌های این دو سازمان اطلاعاتی است که همواره با تفرقه‌افکنی به دنبال بقای حکومت خود هستند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه مسئله اهانت به رسول اکرم(ص) می‌تواند یک مسئله وحدت بخش بین مسلمانان باشد، تصریح کرد: فعالیت کمپین‌ها سبب ایجاد هیجان و خروش ملی در دنیا و جامعه مسلمانان و نیز عاملی برای ایجاد وحدت و از بین رفتن تفرقه می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر شناسایی خطرات این دو طیف  "شیعه لندنی" و " اهل تسنن آمریکایی"  تاکید دارند، اظهار داشت: باید دشمن‌شناس باشیم چرا که آن‌ها سعی دارند با ایجاد تفرقه مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به اینکه سایت‌های مختلفی علیه شیعه و سنی توسط استکبار جهانی اداره می‌شود، گفت: هزینه‌های سنگین اداره این سایت‌ها توسط استکبارجهانی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon