مجتهد: رئیس دربار ملک عبدالله در بازداشت است

مجتهد: رئیس دربار ملک عبدالله در بازداشت است

خبرگزاری تسنیم: مجتهد، فعال سیاسی عربستان اعلام کرد که رئیس دربار ملک عبدالله در محلی نامعلوم زندانی شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجتهد، فعال سیاسی عربستانی که به‌دلیل افشاگری‌های دقیق خود از اخبار داخلی دربار آل‌سعود شهره شده است با ارسال مطلبی بر روی صفحه‌ شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر در خصوص آخرین وضعیت دربار پادشاهی پس از مرگ ملک عبدالله اعلام کرد، خالد التویجری رئیس سابق دربار پادشاهی عربستان پس از تلاش برای خروج از کشور در محل نامعلومی بازداشت شده است.

مجتهد اعلام کرده است که تویجری خبر خروج خود از کشور را به او اعلام کرده بود اما به نظر می‌رسد در آخرین لحظات به عربستان بازگردانده شده است. از همان لحظات نخست سرنگونی خالد التویجری از دربار پادشاهی عربستان سعودی بعد از مرگ ملک عبدالله‌بن عبدالعزیز سرنوشت این مرد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

خالد التویجری که پیش از این مرد شماره یک کشور پادشاهی عربستان سعودی در زمان ملک عبدالله بود و در دربار پادشاهی این کشور حرف اول و آخر را می‌زد، بعد از کودتای نرمی که خاندان آل‌سعود ضد وی در این کشور انجام دادند، سرنوشتی نامعلوم یافته است.

سعودی‌ها بامداد روز جمعه زمانی از خواب برخاستند که با فرمانی جدید روبه‌رو شدند که براساس آن فرمان پادشاه جدیدشان ملک سلمان‌بن عبدالعزیز شده بود و خالد التویجری هم از ریاست دربار پادشاهی برکنار و از این کاخ اخراج شده بود و دیگر منشی ویژه پادشاه سابق هم به شمار نمی‌آمد.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت