فرهنگنامه شهدای شهرستان مهدی‌شهر رونمایی می‌شود


فرهنگنامه شهدای شهرستان مهدی‌شهر رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهدی‌شهر از رونمایی فرهنگ‌نامه چند جلدی شهدای این شهرستان همزمان با برگزاری اجلاسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، محمدرضا قنبری صبح امروز در دیدار با امام جمعه مهدی‌شهر در ستاد کنگره شهدای این شهرستان اظهار داشت: برگزاری مراسم "شبی با لاله‌ها " در شهمیرزاد از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای شهرستان مهدی‌شهر است که از دهم بهمن‌ماه امسال به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم شب شعر شهدا با حضور حمید برقعی از شاعران برجسته کشور در حاشیه برگزاری نخستین اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به اهمیت وجود بانک اطلاعاتی جامع از شهدای این شهرستان  گفت: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های این اجلاسیه، رونمایی از نرم افزار جامع شهدای شهرستان مهدی‌شهر است که قبل از برگزاری مراسم اصلی اجلاسیه انجام می‌شود.

به گفته قنبری، از دهم تا هفدهم بهمن‌ماه امسال که مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی نیز هست به عنوان هفته بزرگداشت شهدا در این شهرستان نام گرفته است.

وی با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌های جانبی اجلایسه 198 شهید شهرستان مهدی‌شهر، از اکران فیلم‌های "شیار143" و"چ"به مدت یک هفته درسالن سینمای فجر مهدی‌شهر خبرداد.

جانشین ستاد اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدی‌شهر افزود: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان مهدی‌شهر، برنامه با "نوای کاروان" با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon