تغذیه نامناسب علت اصلی شیوع سرطان معده در گچساران است

تغذیه نامناسب علت اصلی شیوع سرطان معده در گچساران است

خبرگزاری تسنیم: مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از سرطان‌ها در این شهرستان مربوط به سرطان معده است گفت: تغذیه نامناسب علت شیوع بیماری سرطان معده در شهرستان گچساران است.

ستار اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: متأسفانه از سال 1390 تاکنون بیماری سرطان پوست و معده در شهرستان گچساران شیوع بسیاری پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه 31 درصد از انواع سرطان‌ها در گچساران مربوط به بیماری سرطان پوست بوده است، افزود: حدود 20 درصد از سرطان‌ها در این شهرستان مربوط به بیماری سرطان معده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران شیوع سرطان پوست و معده در این شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: تغذیه نامناسب علت شیوع بیماری سرطان معده در این شهرستان بوده است.

اسدپور با بیان اینکه مصرف فست فود و غذاهای آماده از علل اصلی شیوع بیماری سرطان معده در گچساران است، عنوان کرد: استفاده کم از میوه و سبزی و مواد فیبردار از علت‌های شیوع بیماری سرطان معده در این شهرستان است.

وی برای پیشگیری از بیماری سرطان معده از شهروندان خواست از مصرف فست فود و غذاهای آماده پرهیز کنند و از میوه و سبزی و مواد فیبردار استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon