ادعای الحاق ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل صحت ندارد

ادعای الحاق 20 کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: الحاق ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی اردبیل به آستارا که توسط مدیرکل راه شهرسازی گیلان مطرح شده است، صحت ندارد.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: این که مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در مصاحبه‌ای بیان کرده که از اوایل سال آینده، 20 کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل که در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد به گیلان ملحق می‌شود اصلا صحت ندارد و چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

علی آذرنژاد، معاون عمرانی استاندار اردبیل در رابطه با این موضوع در پاسخ به خبرنگار تسنیم گفت: ما نیز این موضوع را با تهران مکاتبه کرده و نامه‌نگاری در رابطه با این موضوع را به مرکز ارائه داده‌ایم و اینکه 20 کیلومتر از این راه ارتباطی به گیلان ملحق شود، صحت ندارد.

شعبانعلی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در اوایل سال آینده، 20 کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل که در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد با توصیه و پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی به شرط تجهیز امکانات و ماشین‌آلات سنگین تحویل گیلان می‌شود.

وی عنوان کرده بود که 20 کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل در حوزه اسحفاظی راه و شهرسازی اردبیل قرار دارد که باید هر چه سریع‌تر این حوزه جاده‌ای زیر نظر حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی گیلان قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon