بیانیه تقدیر از عملکرد شورای نگهبان فردا با ۲۰۰ امضا در مجلس قرائت می‌شود

بیانیه تقدیر از عملکرد شورای نگهبان فردا با 200 امضا در مجلس قرائت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مشهد در مجلس از افزایش تعداد امضاهای بیانیه تقدیر نمایندگان مجلس از عملکرد شورای نگهبان به حدود ۲۰۰ امضا خبر داد و گفت: این بیانیه فردا در صحن علنی مطرح می‌شود.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس برای تقدیر از عملکرد شورای نگهبان گفت: تاکنون حدود 200 نفر از نمایندگان مجلبس این بیانیه را امضا کردند.

وی ادامه داد: بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از عملکرد شورای نگهبان در بررسی و تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری است، چراکه این شورا یک عملکرد بسیار خوب و تاریخی داشته است.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که جمعی از نمایندگان مجلس برای بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها در حوزه‌های انتخابیه خود حضور دارند، منتظریم تا این نمایندگان نیز فردا به مجلس بیایند و این نامه را امضا کنند و پس از آن تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود، چرا که اگر این نامه اکنون تقدیم هیئت رئیسه شود، ممکن است این عده از نمایندگان ناراحت شوند که چرا صبر نکردیم که آنها هم بیانیه را امضا کنند.

کریمی قدوسی بر همین اساس گفت: انشاءالله این بیانیه فردا در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon