تعاون کردستان مشکلات کارگران را بررسی می‌کند

تعاون کردستان مشکلات کارگران را بررسی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: مسائل و مشکلات جامعه کارگری از طریق پنج حوزه کاری این اداره کل بویژه دو حوزه تخصصی روابط کار و مدیریت اجتماعی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد رشیدی ظهر امروز در بازدید از کارخانه تراکتورسازی کردستان با اشاره به تلاش و عزم دولت برای حل مشکلات کارگران در استان کردستان اظهار داشت: مشکلات کارگران کردستان با سه جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما رسیدگی می شود

وی با اعلام حمایت همه جانبه از واحدهای کارگری استان در راستای صیانت از اشتغال موجود گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان براساس قانون کار، با بازرسی‌های شبانه روزی و از طریق شرکای اجتماعی(دولت، کارگر و کارفرما) به بررسی مشکلات احتمالی در کارگاه‌های استان اقدام می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تصریح کرد: مسائل و مشکلات جامعه کارگری از طریق پنج حوزه کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان بویژه دو حوزه تخصصی روابط کار و مدیریت اجتماعی دنبال می شود.

وی خواستار تعامل بیشتر واحدهای صنعتی استان از جمله شرکت تراکتورسازی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد و گفت: در صورت تحقق این تعامل می‌توان بخشی از نیروی کار مراجعه کننده به ادارات کار را ساماندهی کرد.

در این بازدید با حضور مدیر روابط کار و حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان ضمن بررسی درخواست‌های کارگران این واحد صنعتی، بر آمادگی همه جانبه در راستای توجه به وضعیت کارگران واحدهای کارگری استان تاکید شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon