منتسب کردن پرونده رحیمی به اصول‌گرایان فرار به جلوی اصلاح‌طلبان است

منتسب کردن پرونده رحیمی به اصول‌گرایان فرار به جلوی اصلاح‌طلبان است

خبرگزاری تسنیم: نمانیده مردم اراک در مجلس گفت: منتسب کردن پرونده رحیمی به اصول‌گراها توسط اصلاح‌طلب‌ها نوعی فرار به جلوست و اصولا معرفی و شناسایی جریان‌های فاسد و مسئله‌دار از ملاک‌های اصولگرایی است.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه منتسب کردن پرونده آقای رحیمی به جریان اصولگرایی توسط اصلاح‌طلب‌ها، انتقام‌گیری و به نوعی خیانت به کشور است، گفت: اختلاس و فساد در مرام اصولگراها نیست. اصولگراها و جریان اصولگرایی در تاریخ انقلاب بارها جریان‌های فاسد و عناصر مفسد اقتصادی را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کرده‌اند.

وی افزود: یکی از ملاک‌های اصولگرایی در تاریخ انقلاب این بوده که نه تنها در دام جریان‌های فاسد قرار نگرفته، بلکه این جریان‌ها را شناسایی کرده‌اند و اینکه جریان رقیب پرونده فساد آقای رحیمی را به اصولگراها ربط می‌دهند نوعی فرار به جلو برای فراموشی عملکرد گذشته خود است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه اصولگراها در همان زمانی که آقای رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد شد، هشدارهای لازم را به ایشان دادند، اما متاسفانه رئیس‌جمهور سابق به این توصیه‌های دلسوزانه اهمیتی نداد که نتیجه آن بی‌اعتمادی این جریان به احمدی‌نژاد شد، اظهار داشت: نتیجه لجاجت آقای احمدی‌نژاد شکاف بیش از پیش نیروهای انقلابی با وی و البته تزریق هر چه بیشتر عناصر مسئله‌دار توسط رحیمی در بخش‌هایی از بدنه مدیریتی دولت شد.

آصفری خاطرنشان کرد: اشتباه آقای احمدی‌نژاد این بود که رحیمی را که به نوعی در گذشته مواردی در پرونده خود داشته، وارد دولت کرد. البته اصولگرایان همواره هشدارهای لازم را دادند، اما گوش شنوایی برای این دلسوزی‌ها و توصیه‌ها وجود نداشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon