تامین اجتماعی از طرح تحول نظام سلامت حمایت می‌کند

تامین اجتماعی از طرح تحول نظام سلامت حمایت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به این که اصلاح نظام سلامت یکی از سیاست‌های اصلی دولت یازدهم است گفت: سازمان تامین اجتماعی از برنامه‌های نظام سلامت در کشور حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی درخشان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کردستان اظهار داشت: افرادی که در سازمان تامین اجتماعی خدمت می‌کنند به دلیل این که این مجموعه یک سازمان صرفاً خدماتی است مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.

وی گفت: افرادی که در تامین اجتماعی مشمول خدمت رسانی می‌شوند به طور معمول یا از اقشار سطح میانه به پایین جامعه هستند و یا اقشار مولد هستند و که سایر اقشار جامعه نیازمند خدمات آنها هستند بنابراین ماموریت خدمت رسانی در این سازمان بسیار سنگین و حساس است و باید به درستی انجام شود.

قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی سازمانی است که بدون بودجه دولتی و با پول کسانی اداره می‌شود که به آنها ارائه خدمت می‌شود بنابراین باید علاوه بر تلاش در ارتقاء کیفیت خدمات، به بعد انسانی و برقرار کردن ارتباط برادرانه و صمیمی با دریافت کنندگان خدمت نیز توجه کرد.

وی با اشاره به این که اصلاح نظام سلامت یکی از سیاست‌های اصلی دولت یازدهم است گفت: امیدواریم مدیریت جدید درمان تامین اجتماعی در استان هم  در این راستا گام بردارد همانگونه که تاکنون نیز همکاری لازم را با پیشبرد این برنامه در استان مبذول داشته‌اند.

درخشان افزود: سازمان تامین اجتماعی در طرح نظام سلامت بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد تومان علاوه بر بودجه‌های مصوب برای اصلاح نظام سلامت بار اضافه متحمل شده اما کاملا همگام و همراه وزارت بهداشت و درمان در پیشبرد این سیاست گام برداشته است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی برای حرکت به سمت این که نظام سلامت به ریل اصلی خود بازگردد خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور برای درمان مستقیم افراد تحت پوشش برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که امیدواریم با اجرای آن مردم بتوانند به خوبی از طرح نظام سلامت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon