ارتقای ۱۳ پله‌ای رتبه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

ارتقای 13 پله‌ای رتبه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

خبرگزاری تسنیم: مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی کردستان درباره روند رشد بیمارستان تامین اجتماعی سنندج گفت: این بیمارستان در سال ۹۱ در بین ۶۹ بیمارستان رتبه ۲۹ داشت اما اکنون این رتبه به ۱۶ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هوشنگ پیرفلاح ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کردستان به ارائه عملکرد 27 ماه خدمت خود در این سمت پرداخت و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی استان کردستان روند رو به رشدی به خود گرفته است.

وی گفت: بر اساس گزارش سازمان تامین اجتماعی کشور، بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز در بین 69 بیمارستان، رتبه 11 را در سال 92 کسب کرده است این در حالی است که در ابتدا از ساختار بیمارستان برخوردار نبوده و در حد دی کلینیک بود.

مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی کردستان درباره روند رشد بیمارستان تامین اجتماعی سنندج تصریح کرد: این بیمارستان در سال 91 در بین 69 بیمارستان رتبه 29 داشت اما اکنون این رتبه به 16 رسیده است.

وی با ابراز خرسندی از ارتقاء جایگاه بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان کردستان به تشریح سایر خدمات در این سازمان پرداخت و گفت: اجرای سیستم نوبت دهی خودکار و ارتقاء فرآیندهای طب کار و سلامت شغلی کارکنان و بیمه‌شدگان هم از دیگر عملکردهای مثبت در این سازمان است که اخیراً محقق شده است.

پیر فلاح افزود: با پیگیری‌های بسیار زیاد پس از 17 سال دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج خریداری شده که در چند روز آینده راه اندازی می‌شود  و برای آن 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از دیجیتالی شدن رادیولوژی‌ها در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: مقرر شده بخش اطفال بیمارستان تامین اجتماعی سقز با بودجه 3 میلیارد تومانی که در اختیار سازمان قرار گرفته توسعه یابد.

مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی استان کردستان به گزارش عملکرد خود تا پایان آذر ماه پرداخت و افزود: آمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان 15.7 درصد ، جراحی‌ها 19 درصد و مراجعین پزشکان متخصص 30.5 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon